luni, 16 septembrie 2013

BK Top Coat - Review - Bornprettystore.com

Buna!
Am primit un Top Coat de la Born Prety Store si acum vreau sa va impartasesc experienta mea cu acest top coat!
Nu este un Top Coat clasic, ci este unul uleios. Acest Top Coat nu intinde oja deloc! El usuca oja, dar dupa ce te speli pe maini nu va mai fi pe unghiute. Top Coat-ul se numeste BK si in aceasta gama mai puteti gasi si Base Coat, cat si ulei pentru cuticule. Mi-au placut foarte mult culorile ojelor BK
L-am incercat pe mai multe oje ca sa vad exact ce stie sa faca. Mi-a placut mult cum se comporta pe ojele texturate pentru ca nu le modifica aspectul. L-am aplicat imediat dupa ce m-am dat cu oja si mi s-a parut ca a intensificat putin culoarea ojei. De asemenea, m-am dat peste o oja Sand de la P2, pe care o purtasem vreo doua zile si acelasi efect, a intensificat culoarea ojei.
Am incercat sa dau pe o oja mata sa vad cum se comporta! Imi place! Da bine in poze:)), cel putin pana ma spal! Important e ca ajuta la uscarea ojei!
Si mai jos sa va arat testul cu oja mata:
1 - oja mata
2 - am aplicat un strat de Top Coat BK
3 - dupa ce mi-am sters Top Coat-ul.

Mie-mi place! Stiti ca mai am unul in genul asta de la Farmasi, inca acela e mai dur, parca. Acesta e uleios putin, ajuta cuticulele. Are un parfum foarte fin.
Are 18 ml, o cantitate generoasa! Mereu cand imi fac unghiile imi vine sa il folosesc pe acesta:))! Cand pun pietricele nu prea e indicat sa il folosesc pentru ca nu ma ajuta la "lipirea" lor.
 Daca il recomanda? Da!
Daca doriti sa comandati de pe Born Pretty Store, puteti folosi codul meu pentru comanda si veti primi o reducere de 10%!! Codul este VJL91!
Eu voi mai folosi acest Top Coat si voi mai reveni cu pareri despre el pentru ca este interesant!
Multumesc celor de la Born Pretty!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!