marți, 10 septembrie 2013

Azi port....

...albastru!

Buna!
Stateam si ma gandeam ce unghii sa imi fac si mi-am amintit de oja de la Golden Rose Holiday nr. 61 pe care am tot vazut-o pe net si am spus sa mi-o iau si eu! Am multe oje albastre, dar am vrut-o si pe aceasta! Mi-am luat-o! Am observat la ea ca nu este mata si este putin sidefata!
Am o intrebare pentru fetele care au aceasta oja....miroase urat? Doamne, a mea miroase atat de urat, mor:(!
Tot zilele trecute mi-am cumparat si o folie de transfer.... Din pacate nu mi-am luat si lipici special, nici nu avea acolo. Doamna a spus ca merge pe lac normal, dar....nu e chiar asa simplu, nu se lipeste perfect. Am incercat pe inelar, vedeti imediat rezultatul. Am gasit pe net un kit din acesta care contine 6 folii de transfer si adezivul special si costa 30 lei, ma bate un gand sa-mi cumpar, dar inca analizez problema.
Unghiutele mele sunt urmatoarele:
Nu va mai intreb daca va plac ojele texturate pentru ca stiu ca DA!
Ieri am premiat o fidela a blogului, ieri a plecat premiul catre ea (aveam adresa, dar ea nu stie ca va primi coletel)! 
Va pup si va urez o saptamana frumaosa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!