vineri, 19 aprilie 2013

Eu si ZorileStore

Buna!
A venit si randul meu sa va arat ce am primit eu la campania desfasurata de cei de la ZorileStore. Nu mai dau detalii pentru stiti prea bine ce si cum.
Bun! In primul articol v-am aratat niste balerin, dar nu au mai ajuns la mine pentru ca nu mai era marimea mea pe stoc. Nu a fost nicio problema....cineva a postat mult mai repede decat mine, cred si a avut intaietate comanda sa.
Totusi, marti, am fost sunata de cei de la curierat si i-am primit...ce? O pereche de papucei. Sincer va spun ca mi-a fost cam greu sa ma decis ce sa iau, sa iau altceva. 
Insa nu imi pare rau pentru ce am optat si am sa va arat si pozici!
Papuceii mei sunt negri cu o floricica. I-am tot studiat si tot studiat, chiar arata bine! Talpa imi place mult, aceasta fiind flexibila. Materialul care vine intre degete nu ma deranjeaza deloc.
Ma gandesc ca la o pereche de papucei nu poti avea cine stie ce asteptari. Importanta e talpa, de care, eu da, sunt multumita. Materialul din care sunt facute baretele e bun, nu ma roade sau ceva de genul!
Haideti, sa ii vedeti in poze!
Ce spuneti? Va plac papuceii mei?
Mie daaaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!