miercuri, 27 februarie 2013

TAG

Buna!
Astazi v-am pregatit un TAG! M-am gandit ca ar fi cazul sa fac si eu unul. Sper sa va placa. Mai tarziu voi reveni cu un model de unghiute, da?

1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul;
2.Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului,trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;
4.Nominalizeaza 9 blogarite pe care le admiri si premiaza-le;
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor ;



1. Am primit acest TAG de la la multe fete, dar mereu am amanat sa il fac, le multumesc tuturor care m-au numit. Cum azi am citit TAG-ul facut de BeautifulM, voi mergte pe setul ei de intrebari.

2. Pfuu…11 lucruri despre mine? Sa vedem:
  •  Lucrez de aproape 9 ani ca bibliotecar;
  •   Nu am salon sau ceva de genul, imi fac doar mie unghiile si uneori surorii mele;
  •  Ador pisicile, ma topesc dupa ele;
  • Inainte ma machiam si eu frumos, dar acum am dat machiajul pe manichiura;
  • Chiar daca sunt o fire sociabila, nu am multe prietene…de suflet;
  • Cred eu ca m-am plimbat mult, dar mereu ma intorc cu mare drag acasa… Acasa e cel mai bine!:)
  •  Imi plac muuult, mult lalelele galbene, le ador;
  • Cel mai bine fac  curat prin casa si imi fac unghiile seara:D;
  • Nu-mi place, nu suport sa stau la rand, sa astept, sa pierd timpul aiurea. Noroc ca s-au inventat telefoanele mobile;
  •  Urmaresc cu drag CSI Miami, ma duc cu fiecare episod o fuga in Miami (asa glumeste prietenul meu cu mine, ma intreaba “Ai fost iar in Miami?”;
  • Prefer linistea caminului intr-o seara, decat agitatia din oras:D.

3. Intrebarile la care trebuie sa raspund :

1. Care este povestea blogului tau ?
            Uiii, totul a inceput dupa ce i-am facut unghiile “cumnatei” mele, ea mi-a dat idea si eu am executat. Mi-a fost teama la inceput de necunocut, dar acum nu pot sta departe de blog prea mult timp.

2. Oja preferata.
            Cred ca Alix Avien.

3. Care este visul tau ?
            Sa-mi indeplinesc toate visele:D!

4 . Unde ti-ar placea sa calatoresti ?
            As vrea sa ajung in Paris, e trecut de ceva vreme pe lista,dar mereu am schimbat destinatia. Si…Dubai, am un fix cu acest loc.

5 . Care este cartea ta preferata ? 
            Strada iubirii – F. Vigdorova

6 . Care este piesa vestimentara preferata in acest moment ?
            Nu am una preferata!

7 . Ce ti-ar placea sa primesti de martisor ?
            Cred ca…..flori. Si banutzi:D ca ma descurc eu apoi.

8 . Care este mancarea ta preferata ?
            Nu cred ca am mancare preferata.

9 . Unde iti place cel mai mult sa te plimbi ?
            Pe unde? Nu stiu, dar imi place sa merg cu masina prin tara.

10 . Povesteste o intamplare recenta care te-a surprins.
            Mmm, iubitul meu si-a facut un obicei de a-mi aduce un buchet de lalele in fiecare week-end. Si-mi place!

11. Ce contine portfardul tau ?
            Rimel, fond de ten si luciu de buze. Si daca as putea as lua cu mine peste tot ojele mele :)).

4. Dau mai departe acest TAG persoanelor care inca nu l-au primit/facut! Las intrebarile pe care le-a adresat Beautiful M pentru ca imi plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!