joi, 14 februarie 2013

Happy Valentine's Day

Buna!
Vreau sa incep prin a va ura o zi superba, plina de iubire si sa va bucurati de prezenta persoanei iubite in viata voastra!
Astazi m-am gandit sa va arat unghiutele pe care mi le-am facut special pentru aceasta zi. Nu stiu daca voi ati observat, dar eu nu prea mi-am facut inimioare pe unghiute.... Nu stiu de ce, dar nu... nu ca nu imi plac, le-am admirat la voi pe bloguri, foarte frumaose, dar nu prea le vad pe unghiile mele... De exemplu, nici la bratari nu imi place sa le vad:)), nici pe pijamale.... Deci...nu stiu. Dar...pentru voi am incercat un model, care sper sa va placa!
Am folosit urmatoarele:
Ei, ce spuneti, va place?
Daaar...asta nu e tot!!!
De ce spun asta? Ei, daaa, am un mic concurs pentru voi. Puteti castiga produsele din imaginea de mai jos, tot ceea ce trebuie este sa lasati in comentariul vostru si "particip"ca sa stiu ca va doriti produsele! Da? 
Premiul consta in:
 Va puteti inscrie pana duminica, luni voi anunta, in cadrul acestei postari, castigatoarea. Daca am cum o voi anunta eu pe mail sau pe FB.
Va pup!
P/S In curand va fi premiata si o alta cititoare a blogului meu:).
Felicitari Stefania! Am nevoie de adresa ta!
Maine sau poimaine voi anunta si castigatoarea din fiecare luna. Inca ma mai gandesc daca sa aleg prin random la o anumita postare sau sa fie cea care se afla pe primul loc in TOP 10. Mai vedem. De aceasta data, premiul pentru aceasta castigatoare se va axa pe produse pentru ingrijirea unghiutelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!