joi, 29 noiembrie 2012

Review oje Nail Art Lm + model manichiura

Buna!
Astazi v-am pregatit un nou review, cat si un model de unghiute!
Am primit de la Depozitul de frumusete un set format din 12 oje de tip Nail Art - cele cu pensula subtire, special concepute pentru realizarea cu usurinta a modelelor pe unghii. Contine alb si negru si inca 10 culori frumoase. Inca nu am folosit toate culorile, dar am folosit cateva dintre ele si chiar imi plac.
Eu deja foloseam acest tip de oja in realizarea modelelor mele, asa ca acest set mi-a picat bine deoarce sunt multe culori, ceea ce inseamna ca am posibilitatea de a face tot felul de modele frumos colorate. Am incercat sa fac cat mai multe poze ca sa surprind cat mai bine culorile pe care le puteti avea, daca va achizitionati acest set.
O oja are 13 ml.
Din punctul meu de vedere este un set super! Imi place pentru ca ele vin intr-o cutie transparenta, cutie in care le tin si acum deoarece le am frumos depozitate, si in plus vad culorile. Cu siguranta un astfel de set este folositor oricarei fete care isi iubeste unghiutele.
Si pentru ca am vrut sa va arat cam ce pot realiza cu astfel de pensulite, am facut si un model pentru voi, stiu ca va plac modelele si de abia asteptati sa vedeti unul nou:).
 Ojele folosite in realizarea acestui model sunt urmatoarele:

Eu le multumesc celor de la Depozitul de frumusete pentru ca mi-au oferit ocazia sa testez ojele tip Nail Art si pe voi va invit pe pagina lor de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si ofertele lor. De asemenea, va astept la concursul sponsorizat de depozituldefrumusete.ro, care este in desfasurare pe blog (click aici).
Va puuup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!