luni, 26 noiembrie 2012

Oja Nabi - Coton Candy

Buna!
Cu putin timp in urma v-am aratat ce produse am primit de la FarduriCosmetice si v-am vorbit despre doua dintre ele - aici si aici. Astazi vreau sa va vorbesc despre un alt produs pe care il puteti gasi pe acest site si anume - oja Nabi.  Pe site gasiti mai multe culori, eu am ales nr. 5 nuanta coton candy.
 
Trebuie sa recunoastem ca sunt persoane carora nu le place cum miroase o oja. Nu va spun ce urat face motanul meu cand imi apropii unghii proaspat date cu oja de nasucul lui! Sau, imi amintesc, cand eram la ai mei acasa si intra tatal meu in camera....nu suporta mirosul ojei.
Dar, uite, ca acum gasim pe piata produse care sa ne salveze! Astfel ca au aparut ojele cu parfum fructat!
Imi place sticluta acestei oje, cat si pensula. Pe capac este o eticheta care indica faptul ca este o oja parfumata!
Pot spune ca la inceput, cand am aflat despre aceste oje, am spus ca nu are cum sa fie chiar asa, sau chiar sa persiste acest miros fructat, dar Nabi mi-a demostrat contrariul!
Oja mea miroase a mar, a mar..verde si chiar persista parfumul! Culoarea ojei este una cumintica, foarte frumoasa pe unghiute!
Probabil ca stiti deja ca pentru a putea simti acest parfum nu trebuie sa folosim Top Coat.
Gramaj 15 ml.
Va recomand cu drag aceasta oja, atat pentru culoarea ei, cat si pentru parfumul pe care il are!
Daca doriti sa fiti la curent cu ofertele celor de la FarducriCosmetice, va invit pe pagina lor de Facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!