miercuri, 25 septembrie 2013

Party Nails

Buna!
Maine este ziua mea de nastere....a sosit cam repede... trece timpul asta, nici nu il mai simt... Acum o luna a fost ziua iubitului meu, acum ziua mea... Imediat vine si Craciunul...pfu!
Bun! Astazi e ultima mea zi de munca din aceasta saptamana. Maine si vineri sunt libera! Uraaa! Astazi "petrec"alaturi de colegele mele! Ei, si pentru asta mi-am facut niste unghii sclipicioase!!
Stiti ca am primit coletul cu ojele Moyra comandate si mi-am tot facut unghiutele cu ojele alea:))! Mi-am luat si un Top Coat care necesita folosirea lampei UV si-mi place!! Usuca si da un luciu fain ojelor! Voi vorbi despre acest Top Coat, cat si despre ojele Moyra cat de curand:).
Va pup!!!!
O zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!