joi, 12 septembrie 2013

French manicure's day

Buna!
Ma gandeam ca joia sa fie ziua in care postez manichiura french. Cu siguranta voi posta si altceva in zilele de joi :).
Astazi e joi, astazi e zi de french! Nu avem nevoie de prea multe cuvinte!
French-ul l-am facut cu negru, peste care am dat cu Farmasi nr. 203 in doua straturi, am conturat putin linia de la french cu o oja neagra cu pensulita subtire. Pe inelar am aplicat un strat de oja Farmasi 203. Am folosit un Top Coat de la Farmasi! Ah, m-a surprins pentru ca nu mi-a intins deloc dungulita neagra:)! Unghiile mele sunt urmatoarele:
Va place? 
Uneori imi fac french si apoi tot mai vreau mani french:))! Le voi pastra pentru ziua de joi :) de acum.
Va pupicesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!