marți, 3 septembrie 2013

Antiseptic Cream - Himalaya

Buna!
De ceva vreme tot ma tin sa va prezint un produs pe care eu il folosesc la nevoie si de care sunt multumita! Foarte multumita!
Eu gatesc, cred ca si voi gatiti, nu-i asa? Vi s-a intamplat sa va frigeti? Ei, mie da...mi s-a intamplat! Am patit-o intr-o zi urat tare si nu aveam nimic prin casa pentru arsuri! S-a dus prietenul meu la farmacie, pfu! Sa trecem peste asta:))! Acum am un produs in casa pe care il voi recumpara! 
Este vorba despre o crema antispetica de la firma Himalaya!

Cand am vazut-o pe raftul unui supermaket nu am avut asa incredere, dar stiam ca ador crema de maini a celor de la Himalaya si nu numai.
Ieri mi-a sarit putin ulei incins pe mana... Uuuuf! M-am dus imediat si m-am dat cu crema aceasta, am intins-o putin, am lasat-o cateva minute si apoi am masat pana a intrat perfect in piele! Azi? Nu am niciun semn, nimic, pielea e perfect normala! Nu m-a usturat dupa ce am aplicat-o si nici cand am aplicat-o!
Pe prospect spune asa:
Crema cu efect benefic in cicatrizarea ranilor si a arsurilor, infectii bacteriene si fungice ale pielii. Folosita cu succes si in acnee, eruptii si eczeme.
Compozitie:
 - extracte de Aloe Vera si Roiba Indiana 

Este cremoasa si intra repejor in piele! Va recomand sa aplicati un strat generos! Are un parfum finut.
Nu trebuie sa va lipseasca o astfel de crema din casa! E utila pentru voi, pentru mamele voastre, pentru oricine!
Am dat pe ea undeva intre 5-6 lei.
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!