joi, 22 august 2013

P2 Sand Style (II)

Bunaaa!
A sosit timpul sa va arat si urmatoarele, si ultimele, 3 oje de la P2 Sand Style:
P2 Sand Style - 040 Illegal - este o oja rosie care are sclipici fin de culoare roz si auriu. De aceasta data, este un rosu mai intens (comparand cu 020 Lovesome care este spre roz), particulele aurii sunt mai putine.
Intr-un strat arata asa:
 In doua straturi:
 Si acum urmeaza cele doua minunatii....cele care imi plac de mor:)! Sunt superbe! Au atat sclipici fin, cat si mare, la fel ca cea de la Golden Rose, pe care v-am aratat-o aici.
P2 Sand Style - 060 Strict - este o oja gri movie, cam asa ceva. Sclipiciul mare este argintiu si se vede superb pe unghiute.
Intr-un strat arata asa:
 Da, stiu, ai impresia ca e un grij, dar nu e gri....depinde de lumina. Sora mea este data la picioare cu ea, si, chiar ma uitam azi, se vede un gri mov, nu e gri simplu. In doua straturi:

Oja pe care am folosit-o prima data, oja de care m-am indragostit iremediabil:)), ea urmeaza acum:

P2 Sand Style - 010 Adorable - Numele ei spune totul, credeti-ma! Este o oja roz pal, cu sclipici fin si mare, cel mare fiind argintiu.
Intr-un singur strat:
 In doua straturi:
Concluzie:
Imi plac aceste oje, sunt adorabile toate prin felul lor de a fi!
Cat rezista? Ei, nu rezista mult, se toceste la varfuri repede, mai ales daca faci si ceva treaba pe acasa:))! Nu se va coji niciodata, e imposibil:), se va toci!
Pret: 1,95 euro bucata.

Zilele astea voi da drumul la un scurt concurs, drept premiu va fi o oja P2 Sand Style 040 Illegal, oja pe care v-am prezentat-o in aceasta postare. Sa vad ce mai adaug pe langa ea ca premiu.
Intre timp, va astept la acest concurs!

Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!