joi, 1 august 2013

Farmasi Quick Dry Extra Shine Top Coat

Buna!
Mult timp a trecut de cand nu am mai postat!:) Ma bazez si eu ca lumea e in vacanta / concediu:))!
Astazi vreau sa va arat un alt Top Coat. In posesia lui am intrat cam de vreo luna. Este vorba despre, asa cum reiese din titlu, Farmasi Quick Dry Extra Shine Top Coat.
Eu am mai folosit un Top Coat de la ei si mi-a placut mult la vremea respectiva. Cand l-am cumparat pe aceasta, am mai luat altul. Este o diferenta intre cele doua - unul are consistenta lichida, altul groasa.
Cel de astazi are consistenta apoasa!!!
Ce imi place la el? Ca nu imi intinde culoarea, usuca repede si lasa unghiilor luciul pe care-l are oja de baza. Si merge folosit peste oja mata perfect! pentru ca nu face manichiura sa luceasca!!!
L-am aplicat aseara peste unghiutele mele care au fost date cu oja de la OPI. Mi s-a parut ca a intensificat putin negrul, dar nu i-a schimbat deloc din aspectul nisipos:). Va las sa vedeti in poze:
Ce nu inteleg la acest Top Coat? Pai, scrie pe el ca este Extra Shine.... Unde-i stralucirea?:))
Cu siguranta il voi folosi pe ojele mate si nu numai!
Are un gramaj de 12 ml.
Nu imi place pensulita, e cam subtirica.
Pe ambalaj sunt urmatoarele informatii:
Farmasi strat superiorpentru uscare rapida si stralucirea a unghiilor. Apara oja creand un efect stralucitor. usuca foarte repede stratul de oja oferindu-i expresivitate si durabilitate.
Costa 7 lei.
Voi ati incercat acest Top Coat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!