vineri, 2 august 2013

Miss Sporty Clubbing Colours Nail Polish 320

Buna!
Astazi va arat o alta oja cumparata de curand de mine. Cu toate ca am oje albastre sa-mi pun si in cap:)), eu tot mi-am mai cumparat una. De aceasta data este vorba despre o oja de la Miss Sporty numarul 320. Mi-am cumparat-o de la DM, era la oferta de la 6 lei si ceva la 4 lei:).
Culoarea e superba, dar am observat ca face bule:(, nu stiu de ce. Nu e de vina baza pe care o folosesc pentru ca la celelalte oje nu mi se intampla asta! Dar...nu e deranjant, merge folosita si o voi folosi, cu siguranta!
Seamana cu Gabrini nr. 352, doar ca e putin mai altfel, putin maistridenta. Nu stiu cat de bine am reusit sa surprind in poze nuanta ei adevarata, dar, consider, ca e perfecta pentru vara!
Imi place ca acopera bine intr-un strat:
In realizarea acestei manichiuri am folosit produsele din imaginea de mai jos:
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!