vineri, 26 octombrie 2012

Sclipici

Buna!
Nu va era dor de sclipici? Ma intreb cate dintre voi adora sau nu sclipiciul? Sau....sunteti ca mine...va place, dar gandul la cat de greu se indeparteaza va face sa il evitati pe cat posibil? Mie imi place mult, il ador, doar ca uneori nu pot veni cu el la serviciu...nu da bine, mai ales asa cum am sa va arat in aceasta postare. Dar sa va povestesc!
Aseara vazand cutiutele cu sclipici mi-am dat seama ca nu le-am mai folosit de ceva timp, de foarte mult timp si am trecut la treaba. Nu stiam pe care dintre ele sa le folosesc, ce culori sa iau. Buun, am ales cate o culoare pe fiecare unghie si rezultatul e acesta:
Ei, ce spuneti? Nu va spun cat m-am chinuit ca sa scap de sclipici! Si totusi am reusit. Cum? Am dat cu un lac transparent deasupra si apoi imediat am sters cu acetona, daaaaar, daaar pe degetele mele si pe langa unghiute eram toata numai sclipicel. Uuuuf! Asa ca m-am dus frumusel la baie, am pus pasta de dinti pe o periuta mai veche, pe care o folosesc special ca sa imi spal unghiutele:)), si le-am frecat bine, bine! Si gataaaa, am scapat! Imi simteam putin cuticulele uscate de la acea pasta si am pus ulei pentru cuticule si gata, am rezolvat si aceasta problema.
 
Care culoare a sclipiciului va place mai mult?
Va pup!

Un comentariu:

  1. Arata bine de tot! Dar si eu sunt la fel de comoda cu sclipiciul si il port rar si doar pe o unghie ca accent.
    Multumim ca ne-ai impartasit metode mai rapide de indepartare.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!