duminică, 28 octombrie 2012

Nail Patch sau oja uscata adeziva

Buna!
Astazi am sa va arat altfel de manichiura. De ce spun asta? Pai, nu e o manichiura realizata cu oja, asa cum v-am obisnuit eu. Este vorba despre acele folii care se lipesc pe unghiute gata frumos colorate. Sau un fel de oja adeziva. Nu stiu care e numele lor clar, original...Pfu!
Care e avantajul unei astfel de inventii? Pai...
 - nu miroase (ceea ce poate pentru unele persoane e ceva important:p)
 - fiind o folie - nu mai avem probleme cu timpul pe care il pierdem pentru a se usca oja
 - se gasesc simple sau cu modele, modele chiar foarte dragalase
 - stim ca o manichiura cu model dureaza mai mult....ei, si asta e un avantaj, doar lipim si gata!
Pentru ca manichiura sa arate cat mai bine, trebuie sa alegem o varianta cat mai buna, chiar daca asta inseamna putin mai scumpa.
Eu azi va voi prezenta experienta mea cu astfel de folii, pe care nu am dat prea multi bani.
Avea multe modele, nu stiam pe care sa il aleg, asa ca l-am luat pe acesta si inca unul pe albastru. Pe ambalaj sunt urmatoarele explicatii:
Asaaaa! Va dati seama ca nu sunt cine stie ce calitate, aceste folii adezive. Si cum nici nu am dat asa mare importanta la aplicarea lor...mi-a iesit o manichiura asa si asa, dar...sa vedeti pozele:
Degetul aratator...am asezat aiurea folia si, normal, ca am stricat treaba! Pentru a indeparta surplusul de folie am folosit o pila si am pilat pe langa unghie si gata. Am incercat sa vad dc pot rupe acel surplus fara ustensile, dar nu vroia, asta e.
Nu am ramas cu ele pe unghii, recunosc. De ce? Nici eu nu stiu sa va raspund. Nu am testat sa vad dc se dezlipesc in apa:(, dar...va pot arata ce a ramas pe unghiile mele dupa ce le-am dat jos.
Foarte lipicioase erau unghiutele, dar am dat cu putina acetona si s-a indepartat foarte usor.
Drept concluzie....eu as cumpara astfel de folii, dar as alege ceva calitativ pentru a avea parte de o experienta cat mai reusita.
Pe internet am gasit multe modele:
Sursa
Pe final va mai arat doua poze cu motanelul meu, ca tot am facut atat de lunga aceasta postare!
Daca nu va plac unghiile, poate va place motanelul meu in varsta de 3 anisori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!