vineri, 19 octombrie 2012

EverLasting by Oriflame (Review)

Buna!!
De cand vreau sa fac aceasta postare!! Nici nu stiti! Am facut poze inca de la inceput, cand am primit fondul de ten pentru testare.
Ei, si mai bine ca am tot amanat ca sa va spun parerea mea dupa o perioada de folosire zi de zi.
Da, de cand am primit fondul de ten Ever Lasting de la Oriflame l-am folosit numai pe acesta. Sa nu va inchipuiti ca altul nu as mai fi avut, chiar imi cumparasem unul nou cu o saptamana-doua inainte de a-l primi pe acesta.
Mi-am spus ca sa merg o perioada pe cel de la Oriflame pentru a-mi putea forma o parere cat mai corecta. Acum, ca am ales sa il folosesc zilnic, clar ca mi-a placut, altfel..nu il mai foloseam:)).
Mi-a placut de la bun inceput textura lui si mirosul, care e unul fresh.  
Cand a trebuit sa aleg nuanta eram asa derutata pentru ca nu stiam ce anume sa aleg... Bronzul de acum se va duce, dar...am optat pentru Natural Beige, cu toate ca am crezut ca va fi ceva mult mai inchis.
M-am bucurat mult cand l-am primit si mi-am dat putin pe mana ca sa vad culoarea, e perfecta, nici prea inchisa nici prea deschisa. Citisem pe Facebook ca unele fete erau nemultumite de culoarea, aceasta fiind prea deschisa. Deci, am ales bine.
Despre acest fond de ten.. Merita sau nu merita cumparat? Eu zic ca da. Da, recunosc ca nu are o acoperire mare, asa cum spuneau cei de la Oriflame, dar ofera tenului un aspect natural, odihnit, catifelat. Uniformizeaza culoarea tenului si ofera tnului un aspect placut, nu unul incarcat.
Puteti oberva in aceste poze cum sta la capitolul acoperire!
Un alt lucru promis de catre producatori este cel legat de rezistenta la transfer. Mie imi place cum se comporta acest fond de ten, nu am testat sa vad daca se ia pe tricoul alb...pentru ca nu as putea ca cred una ca asta...sa nu se ia nimic pe tricou, sa fim seriosi:D.
In schimb, pot spune cu mandrie ca al meu telefin arata bine dupa ce vorbesc cu cineva:), nu ramane patat de fond de ten, ceea ce....e un lucru buuun!
O alta problema de a mea... Nu stiu cate dintre voi ati avut probleme cu cremele sau fondurile de ten de la Avon/Oriflame... Ei, mie imi ies de la ele bubite/cosulete...nici nu stiu ce sunt de fapt. Si de aceea, am cam renuntat la a arunca banii aiurea pe geam. Si....am fost foarte curioasa de acest fond de ten si in acelasi timp am spus ca e bine pentru ca il pot testa. Va spun sincer ca de cand ma dau cu el nu mi-a aparut nimic, dar absolut nimic pe fata, niciun cosulet, punctulet, nimic. Am inceput sa il folosesc de pe 27 sept...si azi suntem la mijlocul lunii octombrie. De obicei imi aparea imediat dupa ce ma dadeam.
Asa ca eu va recomand sa va achizitionati acest fond de ten. Sunt sigura ca daca veti folosi si o pudra o sa aveti un ten frumos.
Avand in vedere pretul pe care il are de aproximativ 22 de lei...MERITA!
Puteti sa mai cititi pareri despre el si sa va alegeti culoarea potrivita tenului vostru de aici.
Acum va intreb pe voi, cele care l-ati testat, v-a placut sau nu acest fond de ten? Cele care nu l-ati testat...sunteti tentate sa il incercati?
Va pooop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!