luni, 18 iunie 2012

Invitata mea de astazi: Carla

Buna!!
Astazi am sa las pe mainile Carlei aceasta postare. Pe Carla am cunoscut-o prin intermediul internetului de aproximativ o luna:) si de atunci tot vorbim. Mi-a mai trimis poze cu unghiutele ei, dar...a pregatit ceva special pentru a fi postat.
Mai tineti minte modelul de pe FB, pe care il gasiti aici, am tot discutat noi despre cum e facut si am ajuna la concluzia ca e facut cu placutele Konad, ei, acum, acum surpriza!! Carla l-a facut cu ajutorul pensulei, si nu a placutei. Mai jos am sa va las cuvintele ei si pozele:). Astept parerile voastre!!

Buna fetelor!
Ma numesc Carla si...asa cum v-ati dat seama, am si eu ca voi o mica pasiune pentru facut unghiile.  Pentru azi v-am pregatit un model nu prea greu, dar care cere foarte multa rabdare. Nu aveti nevoie de prea multe: base coat, oja alba, culoarea neagra din setul de acrilice sau oja neagra cu pensula subtire (eu am folosit prima varianta) si desigur top coat. Acestea fiind spuse, inarmati-va cu mult calm si rabdare si...la treaba! Mai jos aveti pozele cu unghiutele mele cat  si poza din care m-am inspirat.
Foto inspiratie:
Unghiutele Carlei:
Ce spuneti, va place???
Ma bate gandul sa fac un concurs cu modelul vostru preferat,dar ma mai gandesc:D, facut de voi sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!