miercuri, 13 iunie 2012

Astor Quick'n Go! nr. 101

Buna!!
Ce faceti?? Asa cum am spus, azi va mai arat o oja primita pentru testare.  Eu mai am de la Astor o oja asemanatoare, sau cel putin asa am crezut, pana cand m-am dat pe unghiute cu ea. Cea la care ma o puteti vedea aici.
Cea incercuita este oja careia ii voi dedica aceasta postare!

Asaaa, mi-a fost teama ca nu va acoperi perfect, dar...din contra, acopera super bine inca de la primul strat, se usuca repede si arata fooooarte bine. E o culoare superba cu particule fine sidefate, va garantez!
Haideti, sa va arat cum arat intr-un singur strat pe unghiute.
Deci?
 Pensula e de mare ajutor, iubesc acest gen de pensule la oja!
Va spun ca se usuca repede si cand este dat si cel de al doilea strat si are un luciu frumos. Inca nu v-am convins ca e o oja care merita cumparata?  Ei, va mai arat niste poze!
M-am inspirat de la Ela in realizarea modelului de pe unghiute!! Si mai jos o sa va arat cum am procedat eu, cred ca trebuia sa fac floricelele putin mai mici, dar..
Si apoi am pus pietricica si gata!!
Sper sa va placa oja! Mie imi place la nebunie!!

Multumesc mult celor de la Get the London Look si celor de la Astor Beauty Romania!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!