joi, 30 octombrie 2014

Fond de ten Color Adapt - Max Factor

Bunaaa!
Astazi va voi vorbi despre un alt produs, si anume, fondul de ten de la Max Factor - Color Adapt
Sunt fana a fondului de ten, ma dau zilnic pentru ca imi protejeaza tenul, plus ca-mi place aspectul uniformizat pe care il am dupa aplicare.
Despre Color Adapt am numai cuvinte de lauda si nu spun asta doar ca sa ma aflu in treaba, chiar imi place, isi face bine treaba.
Pe site-ul ProduseCosmetice.ro il puteti gasi in 5 nuante:
In prezentarea lui gasiti urmatoarele informatii:
* Pielea ta nu are aceeasi culoare pe intreaga fata? 
* Fondul de ten Color Adapt estompeaza si potriveste fiecare particica din pielea ta creand o baza perfecta si naturala a culorii; 
* Care este secretul? Niste particule inteligente de culoare care absorb si dezvaluie culori diferite astfel incat totul sa fie uniform, ascunzand diferentele de culoare fara insa sa mascheze adevarata stralucire a pielii tale;

  
Cantitate: 34 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere 
Made in: Ireland  
Producator: Max Factor

Mai jos avet si foto cu informatiile de pe partea verso a produsului:

Ce spun eu:
 - ambalajul acestui fond de ten este din plastic, fiind usor de manevrat si de transportat;
 - este prevazut cu o pompita, dozarea fiind una optima ( functioneaza pe acelasi principiu ca la produsele gen stick - astfel ca nu intra deloc aer in tub);
 - consistenta lui este nici foarte cremoasa, dar nici prea lichida...e putin aerat...nu stiu, e placut in momentul aplicarii, e fin:
 - nu este uleios, astfel ca dupa aplicarea tenul nu luceste, finish-ul fiind unul mat, nefiind, astfel, necesara aplicarea unei pudre, asta mai ales in cazul persoanelor cu tenul normal;
 - gradul de acoperire este unul mediu;
 - rezistenta lui este de 5-6 ora, dar daca aplicati si o pudra, cu siguranta nu veti avea probleme 8 ore;
 - culoarea se adapteaza foarte bine si uniformizeaza perfect tenul.

Eu am nuanta 60 - Sand:

Sunt curioasa daca voi ati incercat acest fond de ten si daca v-a placut!
Eu am mai folosit fonduri de ten de la Max Factor si de fiecare data am fost multumita de produsele lor. Nici de acesta data nu m-au dezamagit.
De asemenea, mi-ar placea sa-mi spuneti care este fondul de ten preferat, cu care va intelegeti voi cel mai bine.

Multumesc celor de la ProduseCosmetice.ro pentru ca ofera acces la diferite produse pe site-ul lor!

Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!