joi, 24 iulie 2014

Manichiura de vineri

Bunaaaa!
Dupa lungi si lungi asteptari apar si eu cu o postare noua pe blog!
Timpul meu e foarte incarcat si incerc sa ma impart in stanga si in dreapta, incerc sa le fac pe toate cat de cat...bine.
Astazi va voi arata niste unghiute de vara colorate cu oja Flormar nr. M 117 si Alix Avien nr. 320(cea galbena).
  Pe inelare am folosit tatuaje pe baza de apa (water decal).
Iubesc tatuajele pe baza de apa, le folosesc foarte des si la unghiutele cu gel!
 Tatuajele mele:
 Se folosesc foarte usor si arata foarte bine pe unghiute! Mi-am cumparat un instrument special pentru a le manevra mult mai usor. Foloseam penseta obisnuita inainte, dar cu acest instrument e mult mai lejer:
Va pupacesc cu mare drag!
Week-end placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!