joi, 20 martie 2014

Iti indrepti parul cu placa?

Bunaa!
M-am gandit sa fac o postare rapida in care sa va recomand un produs destinat parului! 
Eu imi intind parul dupa fiecare spalare. Da, mi s-a subtiat firul de par in ultima vreme :(. Stiti ca eu am folosit tratamentul cu keratina...mi-e dor de el! Cat timp si-a facut efectul, parul meu nu a cazut decat fooooarte putin, se intindea super usor, nu se ondula daca ma prindea ploaia sau daca era umezeala. 
Intr-o zi eram prin DM si ma uitam la produsele pentru par, mi-a atras atentia un produs prin culoarea sa - mov! Citind informatiile despre el, am vazut ca era un ser pentru par. Produsul - Glatt + Glanz Intensiv Serum - promite sa ajute in momentul in care iti intinzi parul cu placa! Isi face efectul ca si keratina - cand intra in contact cu caldura degajata de placa.
Eu va recomand  cu mare drag acest produs daca va intindeti parul acasa cu placa sau cu peria. Am incercat ambele variante si functioneaza perfect! Parul se intinde mult mai repede, isi pastreaza forma data si straluceste frumos. 
Eu am dat pe el pana in 15 lei, nu mai stiu exact! Produsul arata asa:
Voi ati incercat acest produs?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!