vineri, 10 ianuarie 2014

AslaVital MineralActiv - Crema intens hidratanta (Review)

Buna!
De ceva vreme folosesc o crema de la Asla Vital. Nu e pentru prima oara cand imi cade in mana o astfel de crema, chiar si data trecuta am fost incantat de ea.
Am revenit la cremele de la Farmec Asla Vital gama MineralActiv si ma bucur.
De la prima aplicare mi-a placut foarte mult. Imi place ca are un miros frumos discret, intra repede in piele, fara sa ramana pelicula lucioasa pe piele. 

Pe site-ul celor de la Farmec gasiti mai multe detalii despre crema si pareri ale persoanelor care au folosit-o.
Crema are 50 ml.
Eu o folosesc dimineata si se comporta foarte bine ca baza pentru machiaj.
Voi ati incercat aceasta crema?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!