vineri, 6 decembrie 2013

Decembrie - luna cadourilor! - II -

Bunaaaaa!!!!
Astazi dam drumul la al doilea concurs din luna decembrie. Un concurs organizat in colaborare cu cei de la KKCenterHK. Acestia au avut amabilitatea de a-mi oferi posibilitatea de a alege pentru voi un premiu in valoare de 80 USD. M-am gandit bine ce as putea sa aleg ca sa va placa tuturor! Asa ca am optat pentru cateva produse utile, si anume:
 - banda decorativa;
 - pila de unghii;
 - baza de unghii;
 - Top Coat;
 - accesorii unghii:
 - oja Myviven (verde);
 - accessorii unghii Water Decals;
 - paleta farduri.
Mai cerusem o oja, pe care mi-au trimis-o, doar ca s-a spart:(! Era un roz frumos:((!
Mai jos am pozat produsele pe care una dintre le voi le va primi in detaliu:
Daca va tenteaza premiul oferit de mine in colaborare cu cei de la KKCenterHK, nu trebuie decat sa respectati pasii de mai jos:
a Rafflecopter giveaway
Sper sa va inscrieti intr-un numar cat mai mare!
Mult succes!

P/S Daca aveti nelamuriri, nu ezitati, scrieti-mi la adresa:
oprea.catalina@gmail.com  

Castigatoarea este:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!