luni, 24 septembrie 2012

Ultimele oje: Gabrini si Laydi

Buna!
Astazi nu am postat nimic, dar postez acum cand mai sunt cateva minute si trecem in alta zi, in alta saptamana! Sambata am iesit putin prin oras si, bineinteles, am intrat intr-un magazin cu oje. M-am uitat, culori peste culori. Ideea e ca eu am oje pe care nici nu le-am folosit:D si parca mi-e ciuda, dar tot mi-am cumparat doua oje. Si in aceasta postare vreau sa vi le arat. Poate va plac si le cautati si voi. Normal ca am si un mic si simplu model de unghiute pentru voi. L-as numi un model...tomnatic.
Bun! Ojele sunt Gabrini nr. M105 si Laydi  nr. 720.
Pentru inceput va arat cat de superba poate fi culoarea pe care o are oja Laydi, e superba!
Azi aceste unghiute le-am purtat la serviciu! Dau un aspect foarte fain unghiilor si se vede super aceasta culoare!
Despre oje, in sine, nu va voi vorbi deoarece mai toate dintre noi am auzit de aceste firme.
Bun, a doua oja este de la Gabrini. Aveam eu verde, dar aceata nuanta, zau, ca nu! M-am dat in seara aceasta cu oja si maine voi purta unghiutele de mai jos:
Va plac ojele? Dar modelul meu?
Va pup si va urez o saptamana usoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!