joi, 26 aprilie 2012

Black Nails

Buna!
Am tot vazut pe internet unghiute colorate in negru si am spus sa le incerc si eu, acestea fiind foarte simplu de realizat! Am sa va arat si voua ce mi-a iesit. Din pacate, pozele nu sunt chiar asa de clare cum mi-as fi dorit!
Primul model este unul foarte simplu de realizat!! Doar va dati cu oja neagra si apoi cu oja gri, care sa aiba pensula subtire, trasati o linie finuta!
Intotdeauna mi-a placut combinatia negru cu auriu si, asa ca, am incercat ceva aseara. Am dat unghiuta cu negru si apoi cu ajutorul unui burete pe care am dat cu oja aurie, am tamponat varful unghiuei si a iesit ce mi-a iesit!:
Cel de-al treilea model e tot simplu de realizat, doar ca aveti nevoie de oja neagra mata sau lac care sa dea aspect mat unghiei. Dupa ce am dat unghia cu negru mat, am lasat sa se usuce si apoi am dat cu negru  pe varful unghiei, facand french. Pentru ca luciul sa fie mai intens si sa se observe cat mai bine diferenta, am dat pe varful unghiei si cu Top Coat.
Acestea sunt unghiutele negre pe care mi-am propus sa vi le arat astazi! Ce-i drept, pentru aceste modele e nevoie de un format frumos al unghiei si sa fie cat de cat marisoare.
Va pooop!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!