luni, 6 februarie 2012

Fashion Queen

Bunaaa!!
Ce faceti?? Eu vreau sa va vorbesc astazi despre sponsorul concursului activ de pe blog - Fashion Queen.
 M-am bucurat mult ca au acceptat sa imi sponsorizeze un concurs si le-am urmarit site-ul zilele astea in mod special. Tot am vazut ca au sponsorizat si pe alte bloguri (lucru foarte frumos din partea lor), dar cu hainute in mare parte. 
Acum vreau sa va intreb daca voi ati vizitat site-ul lor si daca ati vazut ca ei comercializeaza si alte produse, nu doar hainute?!
Ei, eu am vazut ca au posete:D!! Am ales sa va arat una dintre ele:
Mai multe detalii puteti gasi aici
Mi-a mai atras atentia si faptul ca au accesorii, bijuterii:D si am sa va arat un lant dragutel:
Mai multe detalii gasiti aici
Va mai arat inca o pereche de cizme!!!
Mai multe modele gasiti accesand aici.

Ce mi s-a parut interesant mie e faptul ca au transportul gratuit prin Posta Romana, nu? Cu un termen de livrare intre 3-5 zile lucratoare. E super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!