joi, 9 ianuarie 2014

Back In Business

Bunaaaa!!
Au trecut multe, multe zile de la ultima mea postare. De atunci am fost plecata, am revenit si...am facut mici modificari in viata mea. Nu intru in detalii, daaaar.... Va spus ca mi-am pus pentru prima data gel pe unghiute. In prima zi mi se pareau prea mari, prea late, prea greu de manevrat orice lucru...acum m-am obisnuit si mi-s dragi tare :). De abia astept sa-mi fac alt model:)).
Dupa cum stiti, eu sunt din Galati. Am intrebat in stanga si in dreapta unde sa-mi fac unghiile si pana la urma am optat sa merg la Oana Flutur, pe care mi-o recomandase o colega de serviciu. Imi place de ea, e o tipa super ok si v-o recomand cu drag (asta e pt fetele din Galati).
Haideti sa va arat unghiutele mele. Am optat pentru un french si un model simplu pe inelar. 
Ce spuneti, va plac unghiutele mele cu gel?
Va pupacesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!