joi, 30 mai 2013

New Magic Purple/Sky Blue Color Changing Mood Nail Polish Nail

Buna!
Astazi am pentru voi un alt review, de aceasta data este vorba despre o oja care-si schimba culoarea, oja pe care am primit-o pentru testare de la Born Pretty Store.
Cand am ajuns casa din concediu, am gasit in posta avizul ca trebuie sa merg la posta sa ridic coletul. Cum nu stiam unde este oficiul postal nr. 1 :)), l-am luat pe prietenul meu pe manutza ( adica in dreapta in masina, langa mine) si am mers impreuna. Buuun! Am ajuns, toate bune si frumoase. Doamna de acolo mi-a luat buletinul, m-a pus sa semnez si apoi vad cum desface coletul.... Si dispare din fata mea.... Ma cheama la alt ghiseu, unde de data asta m-a intampinat un domn de la politia...vamala... Mdea! Se uita al meu de parca cine stie infractiune am savarsit:))!
M-a luat domnul respectiv la rost..."ce valoare are acest produs?" I-am spus ca nu trebuie sa platesc pentru ca l-am primit cadou.... Mi-a spus ca e imposibil asa ceva.... Aoleu, ce m-a enervat... el - "Scrie electronic pe acest plic, deci este electronic, eu ce suma trec aici?" Ei, nu ca asta e belea!!! Bun, pana la urma s-a indurat de mine si mi-a dat cutiuta cu oja mea... spunandu-mi: "Data viitoare sa veniti cu o dovada de plata pentru ca nu va mai accept asa, va pot tine produsul timp de 120 de zile!"
Acum sa revenim la oja noastra, nu?
Mi-am ales o oja care bate in albatru si in mov. Oja se transforma in mov cand este rece si in albatru cand este cald!
De la aplicare au aparut cele doua culori pe unghii, mai jos aveti doua poze cu oja intr-un strat:
Si in doua straturi, imediat dupa ce am aplicat oja:
Am pus mana pe niste legume congelate si rezultatul:
In prima poza din aceasta postare se vede clar diferenta de la rece la cald. Va mai las una cu unghiutele care au fost tinute putin la caldura:
Trebuie sa sa spun ca eram curioasa, imi doream o astfel de oja si in sfarsit am pus mana pe ea. Merita banii sau nu? Pai, eu cred ca da, e altceva! E....2 in 1!
Voua va plac astfel de oje?
Daca doriti sa comandati de pe Born Pretty Store, puteti folosi codul meu pentru comanda si veti primi o reducere de 10%!! Codul este VJL91!
Va pup!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!