luni, 13 mai 2013

Flormar nr. 402

Buna!!!
Am revenit din concediu!! De acum voi fi activa pe blog! Sper ca v-a fost dor de mine, de postarile mele:)!! Am fost plecata in doua locuri, doua tari.... Mai exact, pentru 5 zile am fost in Istanbul si pentru 7 zile la Londra.
Mi-am cumparat mai multe.... Ceea ce va intereseaza pe voi sunt ojele, stiu eu. Am facut poza(la sfarsitul postarii o puteti vedea) cu ojicile mele. Eu am cumparat mai multe, dar pe unele dintre ele le marit.... Deja 4 dintre ele le-am pus la bataie la concursul activ pe blog.
Astazi mi-am propus sa va arat una dintre ojele de care m-am indragostit, e o culoare de vara, perfecta chiar!
Imi place aceasta oja pentru ca e pastoasa, acopera bine intr-un strat chiar, dar mai bine sa va arat pozele:
Sper sa va placa si voua culoarea!!
Si acum poza cu ojicile mele noi:
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!