marți, 15 ianuarie 2013

Zig Zag

Buna!
De aceasta data vreau sa va arat si cea de a treia oja care m-a incantat si pe care am dat foarte putin. Am facut si un model pentru voi.
Aceasta este modelul pe care l-am facut folosit aceasta oja:
Mai jos aveti cum arata intr-un strat si cum arata in doua straturi:
Pentru model am facut pasii de mai jos:
Si...cateva poze cu manichiura finala:
Acum va intreb pe voi daca va place culoarea acestei oje? Cred ca in realitate arata putin mai altfel, dar e o culoare frumoasa tare. Cat rezista....undeva la doua zile, cred. 
Are 6 ml si am dat 2.50 lei pe ea. Acopera foarte bine, merge folosita perfect la realizarea modelelor. Pensula este groasa, nu este o oja tip Nail Art.
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!