luni, 14 ianuarie 2013

Da sau nu

Buna!
M-am hotarat in seara asta sa fac o mica comparatie intre cele doua oje pe care le-am cumparat de la Gabrini. Va spuneam ca una dintre ele m-a surprins foarte placut, pe cand celalalta, m-a dezamagit. Si mi-am spus ca cel mai bine e sa vin cu aceasta postare ca sa intelegeti cel mai bine. 
Acum intrebare pe care mi-o pun eu...se merita sa cumperi ojele Gabrini sau nu?
Sa va arat pozele si apoi o sa mai spun cateva cuvinte. Vedetele noastre sunt:
 Gabrini M 04 si M 06
Una arata foarte bine intr-un strat chiar si v-am prezentat-o in postarea anterioara:
un singur strat de oja
A doua oja, insa, arata altfel intr-un strat:
 Si in doua straturi:
Eiiii, voi ce spuneti? Se merita sau nu?
Parerea mea.... Pretul unei astfel de oje variaza de la 2 lei - max. 5 lei (cred). Eu am cumparat si nu imi pare rau. Mai am cateva oje Gabrini, una mov, pe care o ador si are o acoperire buna si aceea. Mai am una albastru marin, aceasta are o acoperire mai slaba.
Cred ca cel mai indicat este sa deschideti sticluta inainte de a cumpara oja si sa vedeti cum arata oja, daca e pastoasa, daca e spre transparent....Ideea e sa nu vedeti perii pensulei:D prin oja pentru a o alege pe cea cu putere mare de acoperire.
Ojele acestea au culori frumoase, sper sa le nimeriti pe cele mai pigmentate cand va cumparati!
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!