miercuri, 5 decembrie 2012

Review set 24 de oje Color Liang Mei (Depozitul de frumusete)

Buna!
Si astazi ramanem tot in sfera review-urilor si vin in atentia vostra cu un set de 24 de oje, care are niste culori superbe, vii! Nu am prea multe sa va spun, cel mai bine e sa vedeti si voi culorile!!
O sticluta are 10 ml. Setul vine intr-o cutie din plastic transparenta ceea ce imi permite sa vad nuantele fara sa fiu nevoita sa le scot pe fiecare in parte.
Sursa
Si mai e un lucru care imi place in ceea ce priveste ambalajul - capacul cu pensula are culoarea ojei, inca ceva care vine in ajutorul nostru.
Sursa
Asa cum am spus, culorile sunt foarte vii, unele oje sunt opace si merg folosite foarte bine la realizarea modelelor. Toate culorile sunt mate, in afara de un singur roz care este foarte putin sidefat, abia se observa. Ojele nu au un luciu puternic dupa aplicare, dar asta o rezolv imediat cu un Top Coat.
Setul il puteti achizitiona de pe site-ul Depozitul de frumusete, acum setul fiind la reducere.
Si cum o fotografie face cat 10 cuvinte, am sa va arat culorile pe care le contine acest set. Eu sunt indragostita de el, trebuie sa recunosc:D. Nu am facut poza la alb si negru, dar sa stiti ca sunt si ele in acest set.
 Si aici aveti facut u model cu cele doua oje:
Aici aveti cele doua oje, cat si o floricica din setul Fimo, care sunt asa de dragalase!! Le gasiti aici, tot de pe site-ul Depozitul de frumusete - Roata 12 pozitii fimo diferite , modele diferite - fructe, happy faces, floricele, fluturasi, etc .
Asaaaa si am mai primit doua sticlute cu sclipicel:
Sunteti tentate sa va cumparati un astfel de set?
Eu le multumesc celor de la Depozitul de frumusete pentru ca mi-au oferit ocazia sa testez aceste oje, floricelele fimo, cat si sclipicelul si pe voi va invit pe pagina lor de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile si ofertele lor. De asemenea, va astept la concursul sponsorizat de depozituldefrumusete.ro, care este in desfasurare pe blog (click aici).
Va puuup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!