luni, 17 decembrie 2012

My little bell rings.... for you

Buna!!
Astazi vreau sa va arat ce clopotei am facut eu tot in spiritul Craciunului! Cand eram mica, de abia asteptam sa vina sarbatorile, sa ii colind pe ai mei si sa ma joc cu clopoteii:))! Dar sa va arat cum am facut eu clopoteii pe unghii. Am facut poze in timp ce ii "pictam" si am sa va arat si voua ca sa puteti intelege cum am procedat! Si acum sa vina pozele:
Mai jos aveti pasii pe care i-am urmat:
1 - Am dat unghiile cu Base Coat si doua straturi de oja rosie (Farmasi);
2 - Cu o oja tip Nail Art (sau o pensula subtire si oja aurie) am facut clopoteii, trebuie sa recunosc ca greu i-am mai facut:))! Nici nu putea fi vorba sa fie toti de aceeasi dimensiune:D;
3 - Am dat cu un strat de lac cu sclipici auriu peste clopotei pentru a fi mai frumosi;
4 - Am conturat fiecare clopotel cu negru;
5 - La final le-am facut o fundita.

Sper sa va placa modelul meu!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!