luni, 9 iulie 2012

Rapsodi nr. 332 si 341

Buna!
Uii, ca imi era dor sa postez pe blog, pe bune!!
Zilele trecute am cumparat oje Rapsodi...da, iar! Si...mi-am luat mov. La inceput am crezut ca o am acasa pe aceasta,insa cand am ajuns am descoperit ca e vorba de alt numar. Din titlu v-ati dat seama ca vor fi doua oje de la Rapsodi. M-a mirat putin ca dupa ce m-am dat cu oja in doua straturi, oja avea un luciu superb!
Vreau sa va arat mai intai unghiutele:
Si o poza cu ojele:
Da, cand sa inchid sticluta mov..am scapat oja din mana, in ultimul timp mi se intampla cam des:).
Eu sper sa va placa culorile alese de mine si....chiar sa achizitionati aceste oje, cu siguranta o sa fiti multumite!
Pret: 2-5 lei;
Gramaj: 11 ml;
Pe stricluta este trecuta data cand a fost produsa oja (12.2011) si cand expira (12.2014). Deci...avem timp destul sa le folosim, nu-i asa?
Va pooop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!