duminică, 1 iulie 2012

Miss Sporty - Et Voila! nr. 15

Buna!
Astazi vreau sa va arat o alta, si ultima, oja din cele primite pentru testare! M-am chinuit sa fac pozele deoarece am facut cu alt aparat, al meu s-a stricat.
Buun, dar sa trecem la oja noastra!
Este vorba de o oja de la Miss Sporty destinata manichiurii frantuzesti. Aceasta este o culoare calda. Eu am folosit-o si pentru french, dar si simplu, in doua staraturi are o acoperire destul de buna.
Pensula este una obisnuita, putin rotunjita la varf, ceea ce faciliteaza aplicarea ojei! 
Aceeasi oja am folosit-o si in realizarea modelului de aici!!
Gramajul ojei este de 8 ml si o puteti folosi timp de 24 de luni de la deschidere!
De aceasta data m-am dat in doua straturi, iar pe inelar si degetul mare am facut un model realizat cu ajutorului buretelui, dar mai bine va arat pozele, sunt mai graitoare!

 
Sper sa va placa si imi cer scuze pentru calitate fotografiilor!!!
Multumesc mult celor de la Get the London Look si celor de la Astor Beauty Romania!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!