duminică, 29 aprilie 2012

Noutati

Buna!!!
Zilele acestea am mai facut mici cumparaturi si vreau, ca acum, sa va arat o parte din ele. Pentru inceput am sa va vorbesc despre oja, mi-am cumparat-o acum cateva minute din DM, era la oferta de la 10 lei la 6 lei. Este de la Astor, are 6 ml - Fashion Studio. Gama contine multe culori foooarte frumos colorate. Normal ca eu am luat o culoare care m-a atras imediat. Erau tot felul de nuante superbe!!
Deoarece mi-am schimbat demachiantul - am luat unul de la Bioten, pe fata, mi-au aparut doua cosulete urate si dureroase. Am renuntat imediat la el si m-am dus sa cumpar crema antiacneica de la Vivanatura. Nu va spun cat am cautat-o!! Eu o aveam sub alt ambalaj, de unde sa stiu ca si l-a schimbat?! Mai multe puteti citi la Diana despre acest produs, pe care vi-l recomanda si ea! Puteti accesa articolul ei aici. Am dat 6,50.
Hai sa va arat si poza si apoi sa trec si la celelelate produse!
Siiii, in sfarsit mi-am cumparat Bioderama Photoderm Max 50!!! Nici nu va inchipuiti cat de bine imi pare!! Dar tenul meu, el se bucura si mai tare!!! Pai, da! Cum a aparut soare, mi-au si aparut cateva pete pe fata! Degeaba are fondul meu de ten factor de protectie 15 sau 20! Crema e coloranta, mi-am luat varianta light (sora mea si-a luat varianta gold, poate fac o poza cu ambele nuante pe mana ca sa vedeti deosebirea). E o crema subtire, usoara..nu stiu cum sa ii descriu textura! Important e ca are factor de protectie 50, am incredere in produsele Bioderma si...o pot folosi cu sau fara fond de ten. Vad ca merge folosita si ca baza de machiaj. Are 40 ml, e valabila 9 luni de la deschidere. Am dat undeva in jur de 45 lei, cu cardul sensiblu gold.
Mi-am luat o crema mica Dove pentru a o avea in poseta. (5 lei)
Si...am lasat la urma Apa naturala de trandafir de la Naturalis! Am cumparat-o din farmacia Catena, am dat 15 lei pe ea. Are330 ml si, si...miroase demential! Va place mirosul pe care il are dulceata de trandafiri?! Eiiii, aceasta apa are parfumul acelor trandafiri speciali pentru dulceata, o nebunie!
Dar si mai placut e cand, dupa demachiere, ma dau cu aceasta apa. Lasa tenul curat, catifelat si...parfumat discret! E ok acest produs, chiar il folosesc cat de des pot:)).
Gata, atat am vrut sa va arat in seara asta! Maine cred ca va voi arata oja Astor pe unghiute si vom afla si cine va castiga premiul pus in joc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!