miercuri, 4 aprilie 2012

Mov cu sclipici

Buna!!!
Astazi mi-am facut unghiutele cu mov. Vroiam sa ma dau doar cu oja, simplu, dar apoi am vazut lacul cu particule sclipiciose mari si mici si am spus ca nu ar strica putin sclipici pe varful unghiiilor. Si a iesit cam asa ceva:
Pentru realizarea manichiurii de astazi am folosit:
Am dat mai intai doua straturi de oja Revlon:
Si apoi am dat cu lacul cu sclipici, m-am chinuit putin ca sa iau pe punsulita cat mai mult sclipicel, lacul fiind cam apos...Si am dat incepand cu varful unghiei spre deget:
Ideea e ca nu am vrut sa dau pur si simplu toata unghia si de asta am ales sa dau asa, oricum se vede f. bine. Am aplicat apoi lacul cu uscare rapida Seche Vite si gataaa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!