miercuri, 21 martie 2012

Parfumul M by Marcel Marongiu de la Oriflame

Buna!!
Am tot vazut ca Anda Zelenca a vorbit despre parfumul M si m-a facut tare curioasa! Normal ca mi l-am comandat si eu, nu se putea altfel.
Am gasit mai multe informatii despre acest parfum pe net, printre care:
Parfumul reda, pe tonuri de trandafir salbatic, roza de Turcia, patchouli si piele intoarsa, feminitatea absoluta, esenta de femeie, reprezentand chintesenta dintre opulenta frantuzeasca si minimalismul scandinav, care definesc stilul lui Marcel.
Este un parfum...un altfel de parfum! Nu stiu de ce, poate gresesc, dar aduce putin cu Ange ou demon - Givenchy.Nu stiu daca acest parfum poate fi placut de multe persoane deoarece este tare, depinde de fiecare in parte. De persistat persista, ceea ce e bine, nu?
Va pooop!!
Ah! Am vazut ca au un nou parfum Paradise, daca l-ati incercat, imi puteti spune si mie daca persista si daca merita cumparat! Merci!
O zi parfumata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!