joi, 29 martie 2012

Masina si...

Buna!
Am citit despre rovinieta pe site-ul roviniete.ro si am fost placut surprinsa sa citesc informatii despre vinieta Ungaria. Cand am plecat prima oara din tara am cumparat o astfel de vinieta si imi amintesc ca si prin Austria erau masini care verificau daca avem sau nu platita taxa... La ei deja era in format electronic... Imi amintesc de vechile rovignete...ca unele masini aveau parbrizul plin de autocolante :).
De la 1 octombrie 2010 s-a introdus rovinieta electronica si la noi. Acest lucru a dus la facilitatea achizitionarii rovinietei, nemaifiind necesar un stoc de autocolante tip rovinieta la centrele de distributie si in plus se poate achizitiona foarte usor online.

Politistii vor detecta masinile care nu au rovinieta doar prin tastarea numarului de inmatriculare in sistem.
Ceea ce mi-a placut mult la acest site este faptul ca prin crearea unui cont puteti fi mereu la curent cu starea rovinietei. La momentul scandentei veti primi un mail de instiintare. E bine, nu?
Eu va recomand sa cititi informatiile de pe acest site pentru ca sunt foarte bine structurate si utile.
Pentru a afla cum puteti cumpara, puteti accesa aici pentru mai multe detalii!!
Eu va pup si va doresc sa conduceti in siguranta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!