vineri, 17 februarie 2012

Lac de unghii BENECOS (review)

Buna!!!
Astazi vreau sa va vorbesc despre ceva ce am asteptat cu nerabdare ca sa testez! Este vorba de oja BIO de la BENECOS! De cum am primit coletul si am vazut oja, m-am indragostit de culoarea primita. Ca, mai apoi, dupa ce am inceput sa o folosesc sa imi fie tot mai draga!


Aceasta este oja:


Pe site sunt date urmatoarele informatii:

Usor de aplicat si cu o stralucire puternica, oja din gama HAPPY NAILS reprezinta o combinatie deosebita a calitatii cosmetice adecvate celor mai inalte standarde si trenduri.
NU CONTINE: formaldehide, toluen, camfor si ftalati
Persistenta si uscare rapida pentru unghii impecabile timp indelungat
Ingrediente INCI:ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/ NEOPENTYL GLYCOL/ TRIMELLITICANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM HECTORITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE (+/- (POATE CONTINE) SILICA, MICA, , CI77491, CI 77499, CI 77891, CI 15850, CI 15880, CI 77266, BARIUM SULFATE, CI 77510, CI 19140)
Continut: 9 ml


      Mi-a placut mult culoarea ojei din sticluta si am fost incantata cand am vazut ca pe unghii este exact ca in sticluta. Inca de la primul strat acopera foarte bine unghia, uniform si se usuca repede. Al doilea strat  intensifica putin culoarea si reda manichiurii un plus de stralucire. Uscarea este tot rapida. Unghia ramane foarte frumos colorata, uniform, fara dungi inestetice sau bule de aer! Sincer, nici nu trebuie sa va mai dati cu Top Coat!
    Mirosul nu este unul intepator sau deranjant. Pensula este subtirica, consistenta ojei este putin apoasa, dar, cu toate acestea, acopera perfect.
     Ce nu mi-a placut? Ei, nu stiu, parca as fi vrut ca sa fie mai mare, pensula mai lunga. Avand capacul mare e putin cam peste mana cand te dai, dar nu este un impediment neaparat.
    Ne intereseaza calitatea ojei mai mult! Si, sincer, aceasta este foarte buna si o recomand cu drag! Cred ca din toate ojele incercate de mine, aceasta are ceva aparte! Consistenta ei imi place tare, vreau sa vad cum se comporta in timp, daca se ingroasa repede. Va voi tine la curent, cu siguranta! 
    Pe site (click aici) puteti alege din 12 culori, cu siguranta este si una pe gustul vostru! Pretul este de 28 lei la reducere. 
     Foarte important - oja este BIO si nu va ataca unghiile!
Pentru unghii fericite, va recomand acesta oja!!

Un comentariu:

  1. Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after
    I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again.

    Anyhow, just wanted to say excellent blog!

    Here is my site; diet that works

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!