marți, 14 februarie 2012

ANIAN: Gel de dus Zero (review)

Buna!
Stiti ca am avut un concurs cu produse Anian in decembrie...Ei, atunci, sponsorii au fost draguti si mi-au oferit si mie pentru testare doua produse! Despre unul dintre ele va voi vorbi chiar acum!

Pe site gasiti urmatoarele informatii:
Gel de dus ZERO
0% parabeni, 0% coloranti, 0% fenoxietanol, 0% ftalati
Noul gel de dus contine doar ingrediente esentiale pentru ingrijirea pielii, avand un puternic efect hidratant datorita continutului ridicat de glicerina. Este exact ceea ce are nevoie pielea pentru a fi curata si sanatoasa.
Mod de folosire: Se aplica cu mainile sau cu un burete pe pielea umeda, apoi se limpezeste cu apa din abundenta. Potrivit pentru toate tipurile de piele.
 Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 750 ml.
Asta spun ei...acum ce spun eu!!
Imi place, recunosc! De ce imi place pai...are un parfum delicat, dar revigorant! Chiar ador parfumul lui!
Gelul este incolor:
 
 Consistenta lui este destul de densa ceea ce inseamna ca nu se consuma chiar asa de repede! Face spuma si lasa pielea curata, discret parfumata. De cand l-am primit, l-am folosit numai pe el si inca mai am:D! Ceea ce e de subliniat e faptul ca nu usuca pielea si ca nu am avut nicio problema de la el - nu provoaca iritatii, si chiar l-am folosit!
Ambalajul e putin transparent, ceea ce permite sa vezi cata cantitate mai ai din gelul  de dus! Deci, nu ai sanse sa intri sub dus si...hopa! s-a terminat gelul! E putin cam greu de manevrat fiind mare (750ml), dar nu e neaparat un impediment.
Eu va recomand acest gel de dus pentru ca merita!
Pupicei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!