luni, 30 ianuarie 2012

Oja Gabrini si un model

Buna!!
Ce faceti??
Vreau sa va arat o oja pe care mi-am cumparat-o cu ceva timp in urma. Este de la Gabrini, mi-a placut mult culoarea, mi s-a parut diferita. Nu este sidefata, are putin sclipicel prin ea. 
Intr-un strat nu acopera chiar atat de bine, dar rezultatul final e ok.
Aceasta este oja!!
Astazi am sa va arat mai multe poze. De ce? Pentru ca am folosit si aseara aceasta oja la un model asa ca....
Aici aveti oja data in doua staturi:
Si un model...o pana de la coada unui paun:P:
In incercarea mea de a descoperi aceasta oja, am dat cu lacul de la Seventeen, despre care v-am vorbit aici.
Si inca o foto, dar si cu modelul de mai sus + lacul Seventeen:
Imi place poza asta pentru ca se observa sclipiciul lacului.
In curand va voi arata acelasi lac, dar folosit peste o oja mov.

O saptamana calduroasa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!