vineri, 20 ianuarie 2012

Apidermaliv - rasfat regal pentru ten

Buna!!
Vreau sa va spun, acum, parerea mea despre masca de fata de la Apidermaliv.

Pe  site sunt date urmatoarele informatii:
Masca pentru fata Apidermaliv este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate. Cu 100% ingrediente naturale, este un rasfat regal pentru tenul matur si uscat. Ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt puternici aliati in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi.
50ml
Mie mi-a placut aceasta masca mult si o folosesc cu drag chiar daca nu am tenul matur.

Prima data cand am folosit-o am fost  putin cam dezamagita, de ce? Pentru ca nu am respectat instructiunile de folosire. Stiu ca nu e mare lucru, dar in loc sa imi spal fata cu apa calda, am m-am spalat cu apa calduta spre rece. Astfel, crema nu s-a intins bine. Iar cand am vrut sa ma spal, pentru a o indeparta de pe fata, iar am avut probleme, pentru ca am folosit aceeasi tot apa calduta si nu s-a luat de pe fata in totalitate doar prin spalare. Totusi, tenul arata bine si dupa o astfel de aplicare. Apa calda este secretul atat in momentul aplicarii mastii, cat si in momentul indepartarii de pe ten.
Ei, mi-am dat eu seama cum stau lucrurile si am respectat instructiunile! Normal, dupa ce am spalat fata cu apa calda, masca s-a intins bine si s-a spalat mult mai usor.
Masca are consistenta mierii de albine zaharisite, putin mai moale. 

Fiind o masca destinata tenului uscat contine ulei de masline si unt de shea.
Dupa aplicarea acestei masti tenul meu ramane catifelat si bine hidratat.
Recomand aceasta masca pentru fata, mai ales ca aceasta contine laptisor de matca.
A se avea in vedere ca se poate folosi 12 luni de la deschidere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!