joi, 27 martie 2014

Unghii cu gel si folia de transfer

Buna!
Aseara am facut iar unghiute. La inceput am stabilit ca le vom face intr-un fel, dar pe parcursul realizarii french-ului mi-a venit o idee. Norocul meu este ca Mihaela este o tipa deschisa la nou si a acceptat cu drag sa folosesc folia de transfer. Rezultatul? Unul foarte dragut si usor de realizat!
Unghiile Mihaelei aratau asa când a venit la mine dupa 3 saptamani:
Mihaela a vrut sa folosesc negru. Nu este atat de intens gelul negru pe care il am, de aceea, am pus in doua straturi. Pentru a mi se lipi folia de transfer pe unghiute am folosit lipici special pentru acestea. Am vazut prin magazine ca ajunge cam in jur de 7 lei un astfel de lipici.
Dupa realizarea modelului cu ajutorul foliei de transfer, plus sigilarea unghiilor cu Top Coat, unghiutele arata asa:
Sunt curioasa daca va place efectul dat de folia de transfer! Va place??

Astazi am fost la posta si am ridicat coletul trimis de cei de la MoYou London, care mi-au trimis doua placute dragute foc, de abia astept sa le testez!!
Va pupacesc!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!