miercuri, 3 iulie 2013

My Black Nails

Buna!
Azi...azi mi-a fost greu tare sa fac un model, parca nu-mi venea nicio idee si...nici nu mi-a venit :))! Ideea, ca despre ea era vorba:D!
Asa ca mi-am facut unghiutele...le-am sters, le-am facut iar....Am sa va arat si prima varianta.
Sa incepem cu ceea ce port acum pe unghiute:
Pe inelar am folosit doar  oja O.P.I. Liquid Sand: Stay the Night fara sa mai dau cu baza colorata, deci asa se vede simpla. Aveti poze aici cand e data peste o baza neagra.
Va las mai multe poze:
E o manichiura simpla, nu-i asa?! Noroc cu oja de la OPI care o scoate din anonimat:)) si cu pietricelele!
Si, mai jos, va las si o foto cu manichiura pe care am sters-o dupa ce mi-am facut-o pentru ca am atins-o si s-a stricat:(:

Cam acestea sunt unghiutele pe care mi-am propus sa vi le arat in aceasta postare!
Va urez o zi superba!

va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!