luni, 14 mai 2012

Manichiura realizata cu tehnica buretelui + explicatii

Buna!!
Am tot vazut manichiuri realizate cu buretel si mi s-a facut dor sa port si eu o astfel de manichiura. Am fost intrebata ce burete am folosit.Un burete de vase:), pe care l-am facut bucatele:P. Hai, sa va arat si pozele cu unghiutele mele:
Mie chiar mi-a placut cum mi-au iesit si au si rezistat mult pe unghiute!!

UPDATE!!
Acum am sa va arat si niste poze cu pasii pe care i-am facut in realizarea acestui model pentru ca voi sa intelegeti mult mai bine:
Am folosit urmatoarele oje:
 Un burete de bucatarie:
Din care am rupt bucatele:
Pe marginea unuei bucati de burete, am dat cu putina oja:
Si am tamponat unghia cu acest buretel! Daca ati pus mai multa oja pe burete, apasati mai finut. Mie mi-a iesit asa:
Apoi am tamponat cu urmatoarea oja (in poza sunt puse in ordinea folosirii):
 Am luat oja mov si am dat iar pe alt capat\bucatica de burete si am tamponat:
 Apoi am pus ultima culoare si am tamponat:
Am dat cu Top Coat si arata foarte bine!! Cum vi se pare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!