luni, 28 noiembrie 2011

Un alt Tag! Si...blog award

Hello!!
Am primit de la draga mea, Endre, un tag si am promis ca il voi face in seara asta! Este vorba despre 5 produse cosmetice sub 20 lei pe care le-am cumparat si pe care le-as recumpara.

1. Ebelin summer - dizolvant de oja fara acetona!
Il folosesc de cand a aparut in DM (pana la acesta imi cumparam varianta roz) si nu as renunta la el, chiar imi place cum sterge si cum miroase! Costa in jur de 5.50 lei si are 200 ml.

2. Lip Butter Yes To Carrots
 Este un balsam cu ingrediente naturale, fara parabeni care promite sa revitalizeze si sa hidrateze buzele si...o face cu succes. Sunt mai multe arome, eu il am pe cel cu menta. Este cumparat din Spania si primit de la cineva drag! Se gaseste la set de cinci bucati, fiecare cu aroma diferita si costa in jur de 12 $.

3. Fard de pleoape de la Seventeen
Este un fard superb!! Am mai folosit de la aceasta firma si mi-au placut, dar...acesta a ramas preferatul meu si din cauza culorii pe care o are!! Cine cauta un mov...il recomand cu drag! E nr. 258 (am vazut ca pe site nu il mai au, dar poate se mai gaseste in magazine). Nu pot sa spun exact pretul, dar nu depaseste 20 lei.

4. Unt de corp Fennel cu castravete si pepene

Nu am ce sa spun, doar ca e bun, bun si mirose bine, bine!!! Are 200  gr si costa in jur de 11 lei.

5.Crema antiacneica cu argila activa si propolis de la VivaNatura
Ei, mai am putin din ea...Nu am tenul cu probleme, dar cand apare ceva...pun putina crema din aceasta si las cat mai mult timp posibil. E foarte buna! Si nu costa decat 5.5 lei si are 20 ml.

Acestea au fost cele 5 produse ale mele. Pot sa mai adaug o poza?? Cu ....
Produse pana in 2o lei pe care le-am avut, le-am cumparat iar si le voi mai cumpara.
Dau mai departe acest tag catre: Meg, Liz, Laura D., Camy, Vallenttina, Camyutza si celorlalte fete care vin pe blogul meu.


In titlu am anuntat ca avem si....  un premiu pentru blog, primul!!!! L-am primit de la doua fete frumushele, Meg si Ginutza, pe care le pooop!!!
Trebuie sa scriu 7 lucruri despre mine...sa vedem!

1. Imi place sa ma plimb, dar cel mai bine ma simt acasa;
2. Motanul meu, Tumi, e special pentru mine;
3. Cand mi-am inmatriculat masina nu am gasit nr pe care il vroiam si am pus CTA...mai tarziu am gasit si corespondenta...C - Catalina (logic), T - Tumi (se putea??) si... A - Adrian. Mdea, e al treilea:)), dupa Tumi :P.
4. Detest aglomeratia - fie pe strada, fie in magazine, fie..oriunde!
5. Petrec prea mult timp la calculator, din pacate!
6. Imi place sa gatesc si... imi iese bun tot ceea ce fac!(nu ma laud!!)
7. Din pacate nu am prietene din copilarie. Si regret lucrul acesta. Ne-am tot mutat din cauza serviciului tatalui meu si s-au rupt legaturile.

Ar trebui sa dau acest premiu mai departe la 15 persoane..nu stiu cine a primit si cine nu, asa ca premiul merge catre:
Endre, Liz, Camy, Camyutza, Laura D., Mad@, Vallenttina, Coco, Ana Diana Alx, Anicka Maya, AdinaPup, Le Petit Armoire, Greeneyes, Dya, Bianca, Ale, CrisTiNa....

Azi (08.12), am primit acest premiu si de la Ioana Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!